Teksturowanie i Shading

Nasza firma może także wspomóc Cię w procesach teksturowania oraz shadingu. Jesteśmy na bieżąco z nowymi trendami oraz technologiami, aby dostarczyć tekstury i shadery na najwyższym poziomie. Używając skanów materiałów, fotografii oraz ręcznie malowanych tekstur jesteśmy w stanie otrzymać bardzo realistyczne rezultaty. W czasie procesu shadingu sięgamy po wiele referencji oraz czerpiemy wiedzę z istniejących w realnym świecie powierzchni i struktur, aby odwzorować materiał jak najbardziej jest to możliwe. W zależności od Twoich potrzeb możemy dostarczyć mapy tekstur, lub sceny ze stworzonymi i poustawianymi materiałami na obiektach.

PRZEBIEG PRAC

  • Dostarczasz nam referencje, modele, na które ma zostać nałożona tekstura oraz informację o silniku renderującym, kórego używasz ,
  • Rozpoczyna się proces teksturowania i tworzenia shaderów. Pracujemy głównie w Substance Painter ,
  • Codziennie przesyłamy do Ciebie obecny postęp nad projektem, aby mieć pewność, że prace podążają we właściwym kierunku,
  • Na koniec prac, przesyłamy przez ftp finalne tekstury wraz ze wszystkimi shaderami.